joi, 26 septembrie 2019

SFANTUL GHEORGHE NOU




Fereastra pe care o deschid acum catre voi este cea a unui suflet care mai pana ieri nu cunostea nimic din puterea divina si privea spre cer doar pentru a se bucura de albastru si pentru a mai desena cu privirea cate un nor.Dar a trebuit sa caut in mine si sa gasesc atata iubire cat sa ma inalt pana dincolo de orice indoiala si deznadejde pe care o vedeam in ceilalti.
Am luptat pentru o ultima reduta, cand stii ca maine nimic nu te mai ridica in picioare, caci s-ar putea sa pleci daca nu castigi!
Atunci am dat cea mai crancena batalie a mea si am gasit aceasta biserica, care nu era atat de frumoasa ca azi. Era in stadiul de restaurare si cu grija ne asezam pernitele pe jos, printre schele si cu lumanarele palpaind faceam lumina pentru sufletul meu drag!
Sa vada calea si sa nu uite minunea!
Preoti iscusiti de aici, parintele paroh, parintele Bogdan si duhovnicul sufletelor noastre parintele Vlad, caruia si azi neincetat ii multumim au slujit cu iubire, din altarul credintei si au adus vindecarea grabnica a acestui suflet care isi pierduse lumina si zabovea in intuneric.
Biserica sfanta va asteapta pe toti cei care nu aveti cum si pe cine va sprijini, treceti dincolo de prag si lasati in urma orasul si raul!
Inchinati-va cu staruinta la Sfantul Nicolae, Sfantul Gheorghe si ceilalti sfanti , care ne ocrotesc din inalt!
Faceti lumina in suflet si aprindeti o lumanare, caci intunericul este peste tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu